Obejrzalam 3 czesci w przeciagu 24h i w ogole sie nie nudzilam. 1 czesc oczywiscie najlepsza lecz mimo zasady "odgrzewany kotlet" pozostale czesci trzymaja poziom, nie nudza. Cudowna seria ❤
Powiem szczerze, że dziwi mnie wyższa ocena dwójki niż trójki.... Oczywistym jest fakt że jedynka jest najlepsza. Jednak w konfrontacji 2 i 3 moim zdaniem dwójka wypada bardzo słabo, a na filmwebie jest odwrotna sytuacja.
Moim zdaniem dwójka jest troszkę za bardzo przerysowana, gra aktorska jest na średnim poziomie, a...
Też obejrzeliście najpierw straszny film, a potem dopiero krzyk? Przez to śmiałem się przez cały krzyk a szczególnie na scenach, w których pojawiał się morderca.
W pierwszej i drugiej części aż tak to nie kłuło w oczy, ale tutaj co chwila mamy sceny w stylu:
- Ojej, morderca jest w pobliżu! Lepiej trzymajmy się razem!
- Dobra, to my idziemy na dół, a wy na górę.
- Ojej, morderca zabił połowę z nas! Teraz to już naprawdę trzymajmy się razem!
- Dobra, to ja sprawdzę, co...
Jak w temacie garść porad jak nie dać się przestraszyć i przeżyć, swoja wiedze opieram na błędach, które popełnili bohaterowie następujących filmów:
Cała seria ,,Krzyk”
Dwie części ,,Koszmaru minionego lata”
Dwie części ,,Smakosza”
Antologia ,,Oszukać Przeznaczenie”
,,Piątek 13stego” (2009)
,,Zły skręt”/,,Droga...
Film ... jednak jest średni, ale idzie w stronę " Ujdzie ". Część jest lepsza od 2 części, ale 1
część jest najlepsza i chyba już nie ma nadziei, że następne części będą lepsze od Krzyku 1
Widzę, że według ocen to co część, to gorsza. Mój ranking jest taki:
1.Krzyk
2.Krzyk 4
3.Krzyk 2
4.Krzyk 3
Zmiany w scenariuszu, nielogiczności fabularne i magiczna zmieniarka głosu (oraz grzywka Gale XD) sprawiły, że Krzyk 3 był dla mnie najgorszym filmem w tej fajnej serii meta slasherów.
Po latach dochodzę do wniosku, że to całkiem przyjemny film. Cholernie campowy, ze świetną muzyką (chyba najlepszą w Krzykach) i w...
W mojej nic nie znaczącej ocenie nadal zabawa formą aczkolwiek już nie tak urocza jak w dwóch poprzednich częściach. Sentyment jeszcze zipiejący chociaż neon „to se ne vrati” coraz bardziej daje po oczach. Niestety zjazd na każdym poziomie.
Red right hand już nie takie red, nie takie right, I nie takie hand.
Tylko co z "Krzykiem 2"?? Jedyna część serii której nie oglądałem, a TVP musi ją ot tak sobie pomijać?
Witam, znacie może jakieś ciekawe utworu budujące napięcie w horrorach? Chodzi mi właściwie tylko o te utwory, które są puszczane podczas ucieczki przed zabójcą albo przed momentem kulminacyjnym. W linku macie przykład takiej muzyki, zaczyna się od 1:55, https://www.youtube.com/watch?v=IaCvEwm3SXs
jeśli ktoś znałby...
Gale w filmie wspomina związek Jennifer z Bradem Pittem. Postać Jennifer miała być powiązana z Jennifer Aniston, ale znalazłem nowe powiązanie. Otóż postać w filmie nazywa się Jennifer Jolie. Jennifer Aniston jest byłą żoną Brada Pitta, a nowa jego kobieta to Angelina Jolie. Wychodzi z tego, że w filmie zrobili...